• Sporządzanie deklaracji podatkowych 2016

Sporządzanie deklaracji w 2016 roku różni się nieco od wypełniania deklaracji w roku ubiegłym. Nadal obowiązuje wysyłanie deklaracji do właściwego urzędu skarbowego w formie elektronicznej przez płatników podatku PIT i CIT: – zatrudniających więcej niż 5 pracowników, – zatrudniających mniej niż 5 pracowników, ale powierzających sporządzenie i złożenie deklaracji biuru rachunkowemu. Osoby niekorzystające z usług

• Sporządzanie deklaracji podatkowej za 2015 rok

Deklarację podatkową za 2015 rok dla celów rozliczenia podatku dochodowego od osób fizycznych PIT zobowiązani się złożyć podatnicy, którzy wykazywali dochód bez względu na jego wielkość. Prawidłowe wypełnienie deklaracji podatkowej za 2015 rok nie jest skomplikowane, ale wymaga znajomości obowiązujących przepisów podatkowych. Podatnicy, których przychody podlegają opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych, mają określony czas

• Sporządzanie deklaracji podatkowej PIT 2016

PIT to podatek dochodowy od osób fizycznych. Każdy, kto w ubiegłym roku uzyskał jakikolwiek dochód, w ramach wykonywania pracy na zasadach umowy o pracę, zlecenie, o dzieło itp. zobowiązany jest do sporządzania co rocznej deklaracji podatkowej PIT. Niewiele osób wie, jak prawidłowo rozliczyć podatek. Nie jest to łatwe dla osób niedoświadczonych. Nikt nie lubi spraw

• Sporządzanie deklaracji podatkowej CIT 2015 rok

Przypomnijmy, czym jest CIT. CIT to podatek dochodowy od osób prawnych. Wspominamy o nim teraz, ponieważ właśnie nadszedł czas, kiedy przypada obowiązek sporządzenia deklaracji podatkowej CIT za tok 2015. Nie jest to jedyny nowy obowiązek spadający na głowę przedsiębiorcy na początku 2016 roku. Nie trudno pogubić się w natłoku zadań, jakie biznesmen ma na głowie,