• Usługi księgowe dla niewielkiej spółki

Z każdym dniem nasza kadra pracowników stara się poszerzać swoją wiedzę z zakresu aktualnych informacji na temat ciągle zmieniających się przepisów prawnych. To daje Klientom gwarancję, że nawiązując współpracę z naszym biurem otrzymają rzetelną pomoc, która przełoży się na prawidłowe funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Nasze biuro rachunkowe świadczy usługi księgowe dla niewielkiej spółki. Staramy się, aby każdy

• Rozliczenie podatku PIT

Rozliczenie podatku PIT stanowi obowiązek każdej osoby fizycznej, która w poprzednim roku obrotowym uzyskała jakiekolwiek dochody. Podatnicy rozliczający się standardowo według skali podatkowej lub podatku liniowego muszą złożyć PIT w Urzędzie Skarbowym do 30 kwietnia (w tym roku z uwagi na to, że 31 kwietnia wypada w niedzielę, a 1 maja wypada Święto Pracy, podatnicy

• Oferty biur księgowych

Prowadzenie firmowej księgowości jest niezwykle problematyczne. Ponadto o ile małe firmy mogą zdecydować się na samodzielne prowadzenie niezbędnych rozliczeń, tak firmy które generują duże zyski muszą swoją księgowość przekazać specjalistom. Najkorzystniejszym rozwiązaniem dla przedsiębiorcy jest skorzystanie z usług biur rachunkowych, czyli jednostek, które zajmują się usługowym prowadzeniem księgowości. Oferty biur rachunkowych zazwyczaj dostosowywane są indywidualnych

• Obsługa księgowa spółek

W Polsce firmy prowadzone są w formie spółek cywilnych, jawnych, partnerskich, akcyjnych, komandytowych, komandytowo-akcyjnych oraz z ograniczoną odpowiedzialnością. Niezależnie od wybranego wariantu przedsiębiorca zobowiązany jest do prowadzenia jej księgowości. Jest to zadanie bardzo trudne, a na domiar złego jego prawidłowość jest często kontrolowana przez różnego rodzaju instytucje. Aby zniwelować ryzyko wystąpienia pomyłek w prowadzonych aktach