• Warszawskie biuro księgowe

Duże firmy zobowiązane do prowadzenia księgowości pełnej zobligowane są do korzystania z usług księgowych. Z tego względu większość z nich decyduje się zatrudnić do swojej firmy specjalistów, którzy otoczą ich dokumenty należytą opieką. Małe firmy prowadzące księgowość uproszczoną posiadają prawo do samodzielnego wykonywania wszelkich rozliczeń. Na rozwiązanie to decyduje się wielu początkujących przedsiębiorców, sądząc iż

• Sporządzanie deklaracji zgłoszenia pracownika do ZUS

Pracodawca, który we własnej firmie zatrudnia pracowników zobowiązany jest do zgłoszenia takich osób do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Płatnikiem składek będzie w tym przypadku pracodawca, a więc osoba pozostająca w stosunku pracy, nie jest zobowiązana do opłacania należności w postaci ubezpieczenia emerytalnego, rentowego, chorobowego czy zdrowotnego sama za siebie. Aby sporządzanie deklaracji zgłoszenia pracownika do ZUS

• Oobsługa prawno – księgowa spółki

Stała obsługa prawna umożliwia przedsiębiorcom uzyskać niezbędnej wiedzy w zakresie podatków i rachunkowości firmy, co w efekcie pomoże sprawne podjęcie najważniejszych decyzji przez klienta, które mogą mieć istotny wpływ na prowadzenie działalności. Wsparcie ekspertów może być niezwykle ważne podczas prowadzenia przedsiębiorstwa, szczególnie jeżeli właściciel dopiero rozpoczyna przygodę z działalnością i nie miał dotychczas styczności ani

• Mobilny księgowy

Aktualnie na rynku jest wiele wyszczególnionych ofert księgowych, każda jest interesująca, coraz bardziej kreatywna i służąca wygodzie Klienta. Mobilny księgowy to jedna z form prowadzenia księgowości, w której nie trzeba zatrudniać księgowego na etat. Zajmuje się on księgowością firmy na odległość. Przekaz dokumentacji jest następujący: – przekazywanie skanów lub zdjęć z urządzeń elektronicznych – wprowadzenie