• Dokumenty księgowe

    Zgodnie z Ustawą o rachunkowości dowody księgowe to dokumenty, na podstawie których dokonuje się ewidencji w księgach rachunkowych. Powinny być one rzetelne, kompletne oraz wolne od błędów rachunkowych. Dokumenty księgowe najczęściej przechowuje się przez okres 5 lat w siedzibie firmy lub w innym miejscu jednak musi to zostać zgłoszone do Urzędu Skarbowego. Czas przechowywania dowodu

    Czytaj więcej →
  • Dobry księgowy Kraków

    Wymogi odnośnie usług rosną w ekstremalnym tempie. Nie ma się co dziwić, w końcu z każdym dniem, ofert pojawia się coraz więcej. Klienci mają możliwość sprawdzenia w Internecie opinii na temat każdej dowolnej działalności. Pod frazą dobry księgowy Kraków zobaczą Państwo tysiące, a nawet miliony wyników. Dlaczego więc powinni wybrać Państwo nasze usługi? Przede wszystkim

    Czytaj więcej →
  • Dobre biuro rachunkowe

    Przedsiębiorcy, którzy w ramach charakteru swojej działalności muszą poprowadzić księgowość pełną zobowiązani są do zatrudnienia księgowego bądź biura rachunkowego. Usługi biur rachunkowych są o wiele tańsze niż etatowe zatrudnienie księgowego stąd też to właśnie do tych instytucji zazwyczaj zgłaszają się przedsiębiorcy. Jak jednak rozpoznać dobre biuro rachunkowe? Po pierwsze, należy sprawdzić czy jednostka ta oby

    Czytaj więcej →
  • Deklaracje podatkowe

    Deklaracja podatkowa, to forma obowiązkowego przekazywania informacji dla celów podatkowych. Deklaracją podatkową nazywamy także zeznania, wykazy oraz informacje, do których składania obowiązani są, na podstawie przepisów prawa podatkowego, podatnicy, płatnicy i inkasenci. Każdy podatnik zobowiązany jest do dostarczania informacji na temat uzyskiwanych dochodów. Deklaracje podatkowe muszą być złożone w odpowiednim urzędzie oraz we właściwym terminie.

    Czytaj więcej →