• 07 LIS 19
    • 0

    Jak wygląda zmiana biura rachunkowego?

    Księgowość prowadzona przez biuro rachunkowe powinna dostarczać solidnych informacji, które pomagają przedsiębiorcom bezpiecznie zarządzać prowadzoną spółką. Obowiązkiem przedsiębiorców jest wybór właściwego biura rachunkowego. Często jednak chęć szybkiego oddania księgowości w ręce „specjalistów księgowych” skutkuje błędami w księgowości oraz zobowiązaniami do uregulowania z urzędami. Dlaczego? W wyborze biura rachunkowego istotne jest sprawdzenie opinii o biurze, doświadczenia oraz umiejętności księgowych.

    W przypadku pojawienia się w firmie zaległości księgowych czy też błędów w dokumentacji należy podjąć odpowiednie kroki zmierzające do zmiany biura. Jak wygląda zmiana biura rachunkowego?

    Jeżeli zdecydujesz się na współpracę z naszym biurem rachunkowym to nie musisz obawiać się obowiązków związanych ze zmianą. W ramach współpracy bezpłatnie zajmiemy się wszystkimi formalnościami związanym z zakończeniem współpracy z poprzednim biurem, rozwiązaniem umowy oraz przeniesieniem dokumentów do naszej siedziby. W ramach współpracy poinformujemy również Urząd Skarbowy o zaistniałych zmianach w zakresie podmiotu prowadzącego księgowość firmy.

    Zostaw odpowiedź →

Leave a reply

Cancel reply