• Tania rachunkowość

Tania rachunkowość jest tym, czego szukają prawie wszyscy przedsiębiorcy. Głównym powodem tego jest fakt, że jest to nie tylko oszczędność czasu, ale również i kosztów. Możliwość zainwestowania w rozwój i osiągnięcie wysokiej pozycji może być niezwykle przyciągająca. Pomoc ze strony kancelarii jest jedną z opcji przeznaczonej dla każdej osoby, która poszukuje pomocy w zakresie rachunkowości

• Skala liniowa

Podatek liniowy to forma opodatkowania, która pozwala rozliczać podatek wprost proporcjonalnie do wielkości podstawy opodatkowania i niezależnie od wysokości dochodu jego stawka będzie niezmienna. Przedsiębiorca, wybierając formę opodatkowania w postaci podatku dochodowego musi w trakcie roku dokonywać wpłat zaliczek w uproszczonej formie lub poprzez miesięczne bądź kwartalne wpłaty. Podatek liniowy to jeden ze sposobów, w

• Rachunkowość finansowa

Rachunkowość finansowa to system gromadzenia i przetwarzania informacji dotyczących stanów i procesów, które wpływają na majątek przedsiębiorstwa. Jej zasadniczym zadaniem jest dostarczanie informacji o zdarzeniach gospodarczych z przeszłości na potrzeby odbiorców z zewnątrz. Wiąże się ona z dwoma podsystemami – rachunkowością zarządczą i rachunkowością podatkową. Na rachunkowość składają się trzy dziedziny: – księgowość, – rachunek

• Odpowiedzialność biura rachunkowego za błędy

Na każdej firmie spoczywa obowiązek prowadzenia rzetelnie i prawidłowo ksiąg oraz ewidencji. Najczęściej czynności rachunkowe powierza się na zewnątrz firmy, aby właściciel przedsiębiorstwa mógł odciążyć się z formalności i skupić na głównych aspektach firmy. Prowadzenie rozliczeń, sprawozdań, obliczanie należnego podatku i wszelkie inne podobne obowiązki tego typu wymagają dużej wiedzy i znajomości prawa podatkowego, które