Księgowość prowadzona przez biuro rachunkowe powinna dostarczać solidnych informacji, które pomagają przedsiębiorcom bezpiecznie zarządzać prowadzoną spółką. Obowiązkiem przedsiębiorców jest wybór właściwego biura rachunkowego. Często jednak chęć szybkiego oddania księgowości w ręce „specjalistów księgowych” skutkuje błędami w księgowości oraz zobowiązaniami do uregulowania z urzędami. Dlaczego? W wyborze biura rachunkowego istotne jest sprawdzenie opinii o biurze, doświadczenia oraz umiejętności księgowych.
W przypadku pojawienia się w firmie zaległości księgowych czy też błędów w dokumentacji należy podjąć odpowiednie kroki zmierzające do zmiany biura. Jak wygląda zmiana biura rachunkowego?
Jeżeli zdecydujesz się na współpracę z naszym biurem rachunkowym to nie musisz obawiać się obowiązków związanych ze zmianą. W ramach współpracy bezpłatnie zajmiemy się wszystkimi formalnościami związanym z zakończeniem współpracy z poprzednim biurem, rozwiązaniem umowy oraz przeniesieniem dokumentów do naszej siedziby. W ramach współpracy poinformujemy również Urząd Skarbowy o zaistniałych zmianach w zakresie podmiotu prowadzącego księgowość firmy.