Księgowość stanowi podstawowy element rachunkowości. Prócz niej w skład wchodzi również rachunek kosztów i sprawozdawczość finansowa.
1. Księgowość polega na rejestrowaniu zmian w składnikach majątku, a także źródłach jego pochodzenia.
2. Rachunek kosztów polega na ewidencjonowaniu, kalkulowaniu oraz analizie kosztów.
3. Sprawozdawczość finansowa ujmuje informacje odnośnie sytuacji majątkowej, finansowej i o efektach działalności.

Prowadzenie księgowości jest obowiązkiem każdego przedsiębiorcy. Należy jednak pamiętać, że zagadnienie to jest niezwykle problematyczne w związku z czym warto powierzyć je specjalistom. Dzięki tak zwanemu outsourcingowi otrzymamy pewność, że nasze rozliczenia będą prowadzone w sposób rzetelny i poprawny, a my możemy skoncentrować się na tym co jest dla nas najważniejsze, a więc na prowadzeniu biznesu. Wybierając biuro rachunkowe, któremu zlecimy naszą księgowość bardzo ważne jest, aby sprawdzić, czy oby na pewno posiada certyfikację, która potwierdza jego kompetencje.

Nasze biuro oferuje profesjonalne usługi księgowe dla firm. Serdecznie zapraszamy do kontaktu, podczas którego przedstawimy ofertę skierowaną specjalnie do Państwa.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *