Obowiązkiem przedsiębiorcy rozliczającego się tytułu należnego podatku dochodowego stosując uproszczoną formę księgowości jaką jest ryczałt od przychodów ewidencjonowanych jest prowadzenie ewidencji ryczałtowych. Istotne jest, aby przedsiębiorca przechowywał dowody zakupu towarów, poprzez które możliwe jest określenie kosztu prowadzonej działalności gospodarczej. Okres przechowywania dokumentacji wynosi 5 lat rozpoczynając od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku.

Prowadzenie ewidencji ryczałtowych Kraków to jedna z naszych usług, z których mogą skorzystać przedsiębiorcy stawiający na bezpieczeństwo podmiotu. Specjaliści naszego biura zajmą się wszystkimi formalnościami.

Na czym polega prowadzenie ewidencji ryczałtowych? To ewidencjonowanie kategorii przychodowych, które są niezbędne przedsiębiorcy do przeprowadzenia prawidłowego rozliczenia z tytułu należnego podatku dochodowego.

Zainteresowanych ofertą naszego biura rachunkowego zapraszamy do kontaktu. Chętnie udzielimy szczegółowych informacji na temat oferty oraz świadczonych przez nas usług. Świadczymy profesjonalną pomoc, która pozwala właścicielom firm bezpiecznie wywiązywać się z obowiązków księgowych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *